sábado, 12 de marzo de 2011

El Correu de Deu

T'estava mirant quan aquest matí et desvetllaves i esperava que em parlessis, encara que fossin només unes poques paraules, tot preguntan! el meu parer sobre alguna cosa o agraint-me alguna de les coses bones que ahir et van passar. Pero he vist que estaves summament preocupat/da buscant la roba que et calía per anar a la feina.
Mentre corries per la casa de bon matí, he esperat que tinguessis uns quants segons, que t'aturessis i em diguessis: Bon día! Pero estaves massa enfeinada/t! Malgrat aixó jo he enees el sol per tu, he omplert de colors el cel, i he connectat el so amb música d'ocells, per veure si em senties. Pero no te n'has adonat!
Durant el dia, corries amunt i avall íreballant; suposo que estaves massa enfeinat/da per dir-me alguna cosa. I quan tornaves de la feina, t'he vist esgotada/t, per aixó he fet que plogués una mica per millorar el teu estrés, he pensat que et refrescaría i t'agradaria, i m'ho agrairies, Pero has protestat perla petita mullena.
He esperat, amb paciencia, mentre veies la televisió i sopaves, pero, un cop mes, has oblidat de parlar-me, malgrat que les noticies ho demanaven... He vist que estaves cansat/da i he fet apagar la llum del sol, perqué no et molestes i descansessis. He fet sortir un estel per a tu, pero no l'has volgut veure.
A l'hora d'anar a dormir estaves esgotada/t. Després de dir bona nit a la familia, í'has adormit ben aviat. Pero jo he acompanyat el teu son amb la música deis meus estéis. Tu no te n'adonaves, pero sempre estic aquí per a tu.
Sóc aquí, al teu costat, esperant la teva pregaría... construint un paisatge nou, cada matí, únicament per a tu. Bon día, fill! Bon dia, filia!

 Pastoral Marista

No hay comentarios: