domingo, 29 de diciembre de 2013

 Qui no neix de nou, no pot veure el Regne de Déu

aimm 09Rellegeixo el títol unes quantes vegades. Miro d’interioritzar el seu suposat contingut.
Hi ha una paraula que m’interroga profundament i em fa parar-hi atenció..., és la paraula ”nous”.
Això em porta a la trobada de Jesús amb Nicodem, que és narrada per Joan (3,3):”Et ben asseguro que qui no neix de nou, no pot veure el regne de Déu”.
Al començament, sembla clar, que som davant d’una crida que ens convida a revisar el passat i a activar la creativitat de cara al futur. Som davant d’un missatge que ens demana tenir confiança en Déu, i potser, caldrà assumir el risc d’ésser incompresos.
Avui el testimoniatge, la missió ha de tenir bàsicament un caràcter individual, personal i no universal.
Aquesta invitació, m’ofereix un missatge clar: “La meva vida com Marista té sentit si és viscuda en clau missionera”.
G. Cecilio Díez

No hay comentarios: