domingo, 26 de enero de 2014

Actualització diaria

ramonbensenySóc el Germà Ramon Benseny, de la Província L’Hermitage. Tinc 72 anys. Vaig estudiar al Col·legi Marista de Lleida. Els dos últims anys de la secundària van estar molt marcats per una forta experiència de missió amb altres joves del col·legi i un grup de Germans. Encara aquesta pàgina resta viva en el meu camí vocacional marista. Als 18 anys vaig entrar al Noviciat de Les Avellanes i l´any 1962 vaig professar.
Veig que ”l´experiència-missió” és una transversalitat en la meva vida apostòlica, en molts llocs de maneres diferents. He vist en mi mateix i altres persones que creixem en la fe des de una experiència de missió que, més enllà d´un impacte emocional, és optar per un estil de vida i per unes prioritats d´anunci del REGNE. Això ens dona força i forja l´anunci profètic de molts compromisos de solidaritat. Maristes “NOUS” en missió?... Ens caldrà “reiniciar” tantes coses! Si ho vull fer massa perfectament, puc rendir-me... He trobat una “inspiració” per tirar endavant: “ACTUALITZAR DIA a DIA l´AMOR”. Això em posa en camí de missió, em sintonitza amb Crist, em fa moure per fora i per dins i em posa en un camí valent de profecia.
G. Ramon Benseny

No hay comentarios: