jueves, 16 de enero de 2014

Carta d'un Fill a tots els Pares del Món.

Aquestes són les reflexions dels meus estimats alumnes de 1º ESO D sobre la relació entre els pares i els fills (Tutoria):

  1. Dòna'm tot allò que et demano pero només dóna'm el que necessito.
  2. Diga'm les coses amb respecte i amb carinyo, perquè sinó em fan sentir malament.
  3. No em cridis cada cop que vulguis que faci alguna cosa, perquè sinó m'enfado i tenim dos problemes.
  4. Compleix les teves promeses bones o dolentes, si ho fas em demostraràs que puc confiar en tu.
  5. Tinc la meva manera de fer les coses, si jo soc pitjor en unes coses, el meu company/a serà pitjor en altres.
  6. Sigues constant en les teves opinions i que pugui confiar en la teva paraula.
  7. Jo ho puc fer sol, però ajudem si t' ho demano. Confia en mi!!!!!!!!!!
  8. Si em menteixes o menteixes davant meu podria seguir els teus passos i converir-me en un mentider.
  9. Quan m'equivoco en alguna cosa, ajuda'm
  10. Quan t'equivoquis admet-ho , així jo també ho faré .
  11. Crec que sóc tan important, o més, que els teus amics. M'agrada molt quan em tractes amb la mateixa estimació que els tens. (us estimo!!!).
El tutor no es fa responsable de les opinions exposades pels seus "estimats" alumnes. (ni les faltes)

1 comentario:

Anónimo dijo...

Que emocionante