miércoles, 8 de octubre de 2014

Pregària de la donació

Et dono, Senyor, la meva vida, fes-la fecunda.
Et dono la meva voluntat; fes-la semblant a la teva.
Pren les meves mans; fes-les acollidores.
Pren el meu cor; fes-lo ardent.
Pren els meus peus; fes-los incansables.
Pren els meus ulls; fes-los transparents.
Pren les meves hores grises; fes-les novetat.
Pren la meva vida de cada dia; fes-la senzilla.
Pren els meus cansaments; fes-los teus.
Pren els meus viaranys; fes-los el teu camí.
Pren les meves mentides; fes-les veritat.
Pren les meves morts; fes-les vida.
Pren la meva pobresa; fes-la la teva riquesa.
Pren la meva obediència; fes-la la teva joia.
Pren el meu no-res; fes-ne el que vulguis.
Pren la meva família; fes-la teva.
Pren els meus amics; són teus.
Pren els meus pecats; perdona’ls.

Pren les meves faltes d’amor,
les meves eternes omissions,
les meves permanents desil·lusions,
les meves hores d’amargor.
Transforma-ho tot,
com l’avella, en dolça mel.

Pren les meves creus, i deixa’m volar.
Pren les meves flors marcides, i deixa’m ser lliure.

Fes-me nou en la donació, 
alegria en l’entrega, 
joia desbordant en donar la vida, 
en gastar-se en servei teu.

No hay comentarios: