martes, 14 de abril de 2015

És per tú

És per tu que em sento fort
És per tu, que m‘has triat tal com sóc
que he après que en el fons
la tendresa és la gran fortalesa,
m’has ensenyat que no hi ha millors raons
que les del cor.

És per tu, que has arribat
al moment precís, ni massa aviat ni massa tard
quan et tinc al costat, em sento com si fos a casa
la meva llar és allà on tu hi deixes l‘equipatge
sense tu és que estic perdut...

És per tu, que la lluita té sentit,
l’amor és la força que ha triat ésser el meu destí.
Obres camins que només cal seguir
per trobar-me a mi mateix,
i sentir que em dónes coses
que no em dóna ningú més.

És per tot i per no res
per voler estar aquí i per ser tal com ets
que li robo uns acords a la pols, el temps i la guitarra
una cançó, una petita flor per regalar-te
enmig d‘un món que és boig, sense control.

És per tu, que la lluita té sentit,
l’amor és la força que ha triat ésser el meu destí.
Obres camins que només cal seguir
per trobar-me a mi mateix,
i sentir que em dónes coses
que no em dóna ningú més.

I en un món dels diners, de l’enveja i el poder
ets l’amor i la força que m’empeny cap a un nou destí.
No vull tenir, tant sols vull sentir tot allò que em pots donar
sé que el temps no esborrarà el que és bo i és de veritat.

És per tu ...




Música: Lax’n’busto

No hay comentarios: