lunes, 22 de febrero de 2016

Dret 1 Dret a la igualtat, sense distinció de raça, distinció o nacionalitat.

A tu, petit infant,
senzill i net de cor,
que tens els ulls oberts
a l'aventura d'aquest món.
Entenc el que tu vols:
demanes sols amor
i viure en llibertat
i créixer en pau, sense opressions.

SÓC EL TEU AMIC
I T'ESTIMO AMB TOT EL COR.
CONSTRUIREM LA VIDA
LLIURES, SENSE POR.
PREN LES MEVES MANS,
EL MEU TEMPS I EL MEU TREBALL.
VULL SER CADA DIA
PER A TU, UN GERMÀ.

Ets tu, petit infant,
que plores o que rius,
motiu del que jo sóc
i del que visc servint a Déu.
Jo sempre seré amb tu
farem un sol camí.
L'escola i el carrer
ens ajudaran a compartir.

Jo em sento molt feliç
perquè ets el germà gran
un home transparent
i d'ample cor per estimar.

En tu veig la bondat
del nostre Pare Déu.
Et dónes als més pobres
i als infants necessitats.


No hay comentarios: