sábado, 7 de mayo de 2016

Un Somni molt especial

-Per què? Per què? Per què cada nit tinc el mateix somni? Carrers foscos, solitaris, per on només, de tant en tant, hi passa gent. Tristor, fredor són els sentiments que m’envolten, camino sense saber cap a on dirigir-me i només sento el soroll dels meus passos, com si estigués en una cambra buida. Aire!, em falta aire!, no puc respirar!, ajuda, si us plau, ajuda! Ningú no m’escolta i ningú no m’ajuda, i de cop em desperto, em trobo al llit de la meva habitació, envoltada per la llum del sol que entra per la finestra. Penso, intento esbrinar el sentit d’aquest somni tan estrany i que tinc cada nit.

De cop sento a la meva mare que em crida, diu que vagi a esmorzar o arribaré tard a l’escola, m’aixeco i així comença un nou dia per a mi.

Em presento, em dic Mia i sóc una estudiant de 3r ESO. Tinc un petit secret que, de moment, no he explicat a ningú, bé, si no ja no seria un secret, oi? Aquest no és que sigui gaire cosa, però per una part m’amoïna, és un somni que, des de fa una mica més d’un mes, em visita cada nit. Ni jo mateixa l’entenc, i és per això que no l’explico a ningú, perquè ja sé que no em donaran resposta.

Normalment sóc una noia molt alegre i riallera, però, com ja us he dit, aquest somni em desconcerta i em capfica. Per una part em fa una mica de por, por que alguna vegada em passi i es faci realitat, perquè l’única cosa que entenc és que al seu interior no hi ha ningú que m’ajudi, és més no hi ha ningú a qui conegui. A la realitat, això no em passa, estic envoltada d’amics i de gent que m’estima, i això, encara em fa amoïnar més.

-Ei Mia! Hola!

-Ah, hola Yui! què, com va?

-Això t’ho hauria de preguntar jo, no creus? Perquè et veig molt apagada últimament, em pots dir què et passa?

-No res, de debò, estic bé.

-Això no és veritat. Ja saps que et conec molt bé i sé que estàs preocupada per alguna cosa, però em falta saber què és.

-D’acord, t’ho explicaré, però promet-me que no ho diràs a ningú.

-Confia en mi.

-Veuràs és que últimament tinc un somni que...

Li vaig explicar tota la història, i quan vaig acabar:

-Caram noia, si que és estrany, no? Realment no et puc dir què és, però tinc una idea perquè puguis entendre’l, l’únic que has de fer és pensar, mentre estiguis somiant, para un moment i analitza la situació, fixa’t bé en allò que veus i escoltes, i segur que així trobaràs alguna pista que t’ajudarà a compendre’l.

-Moltes gràcies Yui, ara estic més tranquil·la. Necessitava explicar-ho a algú, sincerament.

-De res Mia, per a què estan les amigues si no?

Aquella mateixa nit, el vaig tornar a tenir i aleshores vaig recordar allò que m’havia dit la Yui.

Vaig deixar de caminar per aquella foscor, i vaig mirar a un costat i a un altre, aleshores a l’horitzó vaig poder veure una petita llum, que gairebé no es distingia, i va ser llavors quan vaig començar a sentir una veu, al principi no entenia el que deia, però poc a apoc s’escoltava més clarament:

-Estàs a punt de superar les teves pors,-deia- confia en tu mateixa i podràs aconseguir allò que vols, ara tria el camí per poder sortir de la foscor, però recorda que en un somni pots trobar les respostes als sentiments més profunds del cor.

Ara ho entenia, per fi!, realment la por més gran que tenia era a quedar-me sola, sense ningú que m’estimés, però es podria dir que ni jo mateixa ho sabia, mai m’ho havia plantejat d’aquesta manera, i aquest somni simbolitzava un punt de trobada amb aquest sentiment, per tant gràcies a ell ho he descobert, i he après que he de confiar en mi mateixa i en les persones que m’envolten, es podria dir que PER FI M’HE TROBAT.




AMY

No hay comentarios: