martes, 19 de julio de 2016

Dues capses

Vaig somiar que tenia dues capses a les meves mans que Déu m’havia donat, una era negra i l’altra daurada. Em va dir: «Posa les teves penes a la capsa negra i les teves alegries a la daurada». Vaig fer el que m’havia dit i guardava en cada capsa segons Déu m’havia indicat. Vaig notar que la capsa daurada es feia cada vegada més pesada i la negra seguia tan lleugera com abans.
Amb curiositat vaig obrir la capsa negra per esbrinar-ne el perquè i em vaig adonar que tenia un gran forat al fons pel qual totes les meves penes havien marxat. Li vaig mostrar a Déu i li vaig preguntar on eren les meves penes. Ell va somriure i em va dir: «Fill meu, les tinc». Li vaig preguntar: «Senyor, aleshores, per què em vas donar dues capses?
Per què la daurada i per què la negra amb el forat?»

El Senyor em va respondre: «Fill meu, la daurada és perquè comptis totes les benediccions que et dono, i la negra és perquè deixis anar els teus problemes i penes i no els carreguis sempre».

No hay comentarios: