sábado, 27 de agosto de 2016

Aprendre i decidir

I així, després d’esperar tant, un dia com qualsevol altre vaig decidir triomfar...
Vaig decidir no esperar les oportunitats, sinó buscar-les, vaig decidir veure cada problema com l’oportunitat de trobar una solució, vaig decidir veure cada desert com l’oportunitat de trobar un oasi, vaig decidir veure cada nit com un misteri per resoldre, vaig decidir veure cada dia com una nova oportunitat de ser feliç.
Aquell dia vaig descobrir que el meu únic rival no eren més que les meves pròpies debilitats, i que, en aquestes, hi ha l’única i millor forma de superar-nos, aquell dia vaig deixar de tenir por de perdre i vaig començar a tenir por de no guanyar, vaig descobrir que no era jo el millor i que potser mai no ho he estat, em va deixar de preocupar qui guanyés o perdés, ara m’importa simplement saber-me millor que ahir.
Vaig aprendre que el que és difícil no és arribar al cim, sinó no deixar de pujar mai.
Vaig aprendre que el millor triomf que puc tenir és tenir el dret de dir-li a algú «amic».
Vaig descobrir que l’amor és més que un simple estat d’enamorament, «l’amor és una filosofia de vida».
Aquell dia vaig deixar de ser un reflex dels meus escassos triomfs passats i vaig començar a ser la meva pròpia tènue llum d’aquest present.
Vaig aprendre que de no serveix per a res ser llum si no has d’il·luminar el camí dels altres.
Aquell dia vaig decidir canviar tantes coses...
Aquell dia vaig aprendre que els somnis són només perquè es facin realitat, des d’aquell dia ja no dormo per descansar...
Ara simplement dormo per somniar.


WALT DISNEY

No hay comentarios: