sábado, 27 de agosto de 2016

El meu equipatge

El meu equipatge serà lleuger,
per poder avançar ràpid.
Hauré de deixar enrere la càrrega inútil:
els dubtes que paralitzen
i no em deixen moure.
Les pors que m’impedeixen
saltar al buit amb tu.
Les coses que m’encadenen i m’asseguren.
Hauré de deixar enrere
el mirall de mi mateix,
el “jo” com a úniques ulleres,
la meva paraula sorollosa.

I portaré
tot allò que no pesa:
Molts noms amb la seva història,
mil rostres en el record,
la vida en l’horitzó,
projectes per al camí.
Valor si tu me’l dónes,
amor que cura i no exigeix.
Tu com a guia i mestre,
i una pregària que et faci present:

“A tu, Senyor, aixeco la meva ànima, en tu confio,
no em deixis. Ensenya’m el teu camí,
mira el meu esforç. Perdona les meves faltes.
Il·lumina la meva vida, perquè espero en tu".



No hay comentarios: